Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego

Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego

Sprzęgło hydrokinetyczne odpowiada za płynne przeniesienie momentu obrotowego z silnika na automatyczną skrzynię biegów. Warto wiedzieć, że Przegrzanie, poślizg, wibracje oraz zanieczyszczenie oleju to najczęstsze następstwa problemów z konwerterem.

Jak wygląda proces regeneracji sprzęgła hydrokinetycznego?

Proces regeneracji rozpoczyna się od dostarczenia do nas paczki ze sprzęgłem hydrokinetycznym. Przed rozpoczęciem mierzymy luz między elementowy i nabijamy odpowiedni numer. Następnie rozcinamy sprzęgło na obrabiarce. Gdy hydro zostanie rozcięte myjemy je bardzo szczegółowo specjalnym rozpuszczalnikiem.

Kolejnym etapem jest poddanie regeneracji wszystkich elementów sprzęgła hydrokinetycznego. Zaczynamy więc od zgrzewania łopatek turbiny. Następnie otwieramy tzw. kierownice, czyścimy jej elementy rozpuszczalnikiem, wymieniamy łożysko, oliwimy i składamy. Wymieniamy również wszystkie uszczelniacze, zużyte tarczki i metalowe przekładki. Po włożeniu tarczki z przekładkami mierzymy luz między nimi. Pod koniec sprawdzamy stan turbiny wraz z górną częścią obudowy. Następnie wszystko jeszcze raz dobrze myjemy, szyjkę która znajduje się w górnej części obudowy wymieniamy jeśli zachodzi potrzeba i zabieramy się do składania oliwiąc wszystkie elementy. Kolejno podajemy sprzęgło do spawania, sprawdzamy szczelność spawu i je wyważamy. Gdy wszystkie testy okażą się pomyślne oddajemy sprzęgło do malowania i wysyłamy drogą kurierową do Naszego klienta.

Używamy tylko i wyłącznie części markowych pochodzących z USA – część umowy na wynajem maszyn. Dzięki dużym stanom magazynowym i typom sprzęgieł takich jak ZF,DP0,Aisin,722,6 722,9 czas regeneracji to jedynie 1 dzień!